“Frivillig Listen” i Svendborg Sunds Sejlklub

Meld dig som frivillig og få del i sejlklubbens fantastiske fællesskab.

Ofte står arrangørerne af klubbens mange arrangementer og mangler en hånd og har svært ved at komme i kontakt med de mange, som gerne vil bruge noget tid på at være aktive i sejlklubbens fællesskab.

For at gøre det nemmere for de mange frivillige og arrangørerne at finde hinanden har vi lavet denne “Frivillig Liste”,

Listen vil blive brugt af arrangørerne til at række ud i forbindelse med arrangementer i klubben. Henvendelsen kan være i god tid men også med kort varsel, hvis der er behov for dette.

Tilmeldingen til listen er ganske uforpligtigende. Har du tid og lyst til det enkelte arrangement er det fint. Det samme gør sig gældende hvis du takker nej.

På listen herunder kan du krydse af, hvilke opgaver du gerne vi hjælpe til med. Du er selvfølgelig velkommen til at sætte mere end et kryds :)

Tilmelding til frivilligliste
Jeg vil gerne hjælpe til med:

Kontakt os

Bekræft din e-mail adresse